vrijdag 24 oktober 2008

SMSmee

Ik zeg niets nieuws als ik je vertel dat je tegenwoordig wordt doodgegooid met stemrondes. Sms is daar dan het uitgelezen medium voor. Het enige probleem is, vind ik, om het goede nummer te selecteren. Zo dacht ik vanmorgen te stemmen voor de radioring en stuurde een sms naar 5555. Krijg ik er eentje terug met de volgende tekst:
"Bedankt voor je bericht. Ik vergeef je! Groetjes Nikkie"
Ik snapte er geen bal van, sinds wanneer deed er een Nikkie mee voor de radioring? Zojuist maar even gegoogled, dit is waar ik mijn sms naar toe heb gestuurd. Ach, van Giel Beelen naar haar is een kleine stap.

PS: Ja, Giel Beelen. Ooit heb ik 'm op nummer 3 gezet in de lijst van meest irritante radiopersoonlijkheden, maar een mens kan zich vergissen. Giel valt toch best mee. Zo lang hij zijn kleren maar aanhoudt.

Geen opmerkingen: