vrijdag 31 oktober 2008

Top 25

Gisteravond werd ik tijdens de uitzending van mijn showprogramma Tracks gebeld door de programmaleider van Radio 80, Danny Zwart. Of ik ook op de kalender gekeken had en opgemerkt had dat eerste kerstdag op een donderdag valt? Op het eerste gedeelte van de vraag kon ik een positief antwoord geven, maar het tweede was me eigenlijk een beetje ontgaan. Of ik dan een programma gepland had? Nee, met de kerst moet je bij je echte familie zijn, niet bij je radio-familie. "Mooi! Dan plannen we iets speciaals!" Het is altijd fijn om te weten dat je gewaardeerd wordt...
De laatste uitzending van 2008 is derhalve op 18 december. Vorig jaar heb ik voor het eerst een overzichtslijstje uitgezonden, de Top 25 van Tracks van 2007, en dat vond ik één van de leukste uitzendingen van dat jaar. En dus komt het dit jaar terug, de Top 25 van 2008 van Tracks. Een overzichtje van de nieuwe platen die ik het meest in het afgelopen jaar gedraaid heb. Op dit moment is de top 5 als volgt.

1. Duffy (6x gedraaid)
2. Amy Macdonald (5x gedraaid)
3. Coldplay (5x gedraaid)
4. Sheryl Crow (5x gedraaid)
5. Joe Jackson (5x gedraaid)


Maar we hebben nog 6 weken tot die uitzending, er kan dus nog van alles gebeuren!

Geen opmerkingen: