vrijdag 25 mei 2007

Warm

Gisteravond was het een warme uitzending. Niet vanwege de temperatuur ter plekke, die was in de studio onveranderd ijskoud door de airco. Ook niet omdat het even zweten was toen de computer het niet deed en hij opnieuw opgestart moest worden. Nee, ik heb het over het warme geluid van de massa aan vinyl die ik gisteren heb laten horen. Van de 19 nummers kwamen er 8 van vinyl, 4 van minidisc en maar 7 van cd. Zo weinig cd's heb ik sinds 1994 niet meer meegenomen naar een uitzending!
Oorzaak van de toename aan vinyl is dat ik sinds enige tijd bezig ben om mijn muziekcollectie op mijn computer te zetten, ook mijn vinylcollectie. En dan kom je nog wel eens hele leuke platen tegen waarvan je vergeten bent dat je ze had. En die neem je dan weer mee naar de studio. Ik mag me gelukkig prijzen dat Radio 80 één van de laatste lokale radiostations is met twee platenspelers in de hoofdstudio.

Geen opmerkingen: