dinsdag 29 mei 2007

Luilak

Afgelopen zaterdag was het Luilak. Ik had me geestelijk voorbereid op het ergste, maar na een avondje Chinezen en (lichtelijk) doorzakken met het Remsporen-team, was het Luilak-feest om 1 uur 's nachts niet direct meer het eerste waar ik aan dacht. Dat veranderde drastisch om 5:45 uur. We hadden namelijk een kloon van Toeterman in de straat rondlopen. Hij begon een paar straten verderop te toeteren, maar die grote rode gastoeter kwam steeds dichterbij totdat hij bij ons in de straat stond te toeteren. Nou ben ik iemand die als hij echt wakker is ook niet meer in slaap valt, dus stond ik om 6:00 uur naast mijn bed. Zo brak als een aap natuurlijk.
Voordeel was wel dat we lekker vroeg in de op het dorp nieuw geopende Vomar vrijuit konden shoppen. Toeterman bedankt!

Geen opmerkingen: