donderdag 24 mei 2007

Darth Vader

Gisteravond heb ik een programma op mijn Mac geïnstalleerd zodat ik Windows-programma's kan draaien.
Pardon? Windows? Ik dacht dat je daar klaar mee was?
Ja, ben ik ook. Maar er zijn een paar programma's waar ik geen goede vervanger op de Mac voor kon vinden:
- MixMeister, een programma waar je heel mooi en heel gemakkelijk remixen mee kan maken. Het is het walhalla voor de thuismixer!
- SoundForge, een muziek-edit programma dat erg simpel werkt en waar ik tot nu toe al mijn mixen mee gemaakt heb. Er zijn andere programma's die vergelijkbaar werken, maar ik werk het snelste met SoundForge, ook al zijn er betere programma's verkrijgbaar.
- GrabIt, een programma om in nieuwsgroepen te struinen. Alle Mac-programma's die hetzelfde beloven werken uiteindelijk minder snel en minder gemakkelijk dan GrabIt.
Ach, je moet zo zien: zelfs Darth Vader had iets goeds in zich. Zo ook met Windhoos.

Geen opmerkingen: