maandag 21 mei 2007

Jacht

Afgelopen vrijdag en zaterdag ben ik op jacht geweest naar een nieuwe auto. Eén ding is zeker: vertrouw niet op de site autoscout.nl! Alle auto's die ik op donderdagavond op die site had opgezocht waren op vrijdag verkocht. Da's goed voor die bedrijven (een snelle omloopsnelheid is altijd prettig), maar minder voor mij. Ik heb een toer gedaan van Heiloo naar Alkmaar, Stompetoren, Vinkeveen, Hoofddorp, Bussum, Wormer en weer terug naar Alkmaar en toen nog even naar Limmen. De auto, mijn trouw werkpaard, had dringend haver nodig aan het eind van deze dag. En ikzelf had het ook even helemaal gehad.
's Avonds hebben Geri en ik besloten om toch nog maar even door te sparen voor een grotere auto dan een Clio. Vanaf dat hij uitkwam in 2002/2003 ben ik al gecharmeerd van de Megane, alle negatieve verhalen over de betrouwbaarheid ten spijt. Dus dat gaat 'm dan toch maar worden.
Het enige probleem is dat wachten niet mijn sterkste punt is. We zullen zien hoe lang ik het vol kan houden zonder voiture...

Geen opmerkingen: