zondag 1 april 2007

WM

Gisteren waren we weer eens in Almere. Ja ja, je kan het lang ontkennen, maar uiteindelijk kom je altijd weer terug op de plek waar je ooit bent weggevlucht. We wilden namelijk onze oud-buurvrouw Marjan weer eens zien en, als we er toch waren, even naar de Turk om waspoeder te halen. Dat waspoeder is namelijk heel goedkoop, 11 kilo voor €27, en we doen er heel lang mee dus hopla! Naar de Turk.

Maar Geri wilde ook nog even naar de Intratuin in Almere, want dat was haar favoriete winkel aldaar. En eerlijk is eerlijk, het is ook een hele mooie grote Intratuin waar ze van alles hebben. Onder andere gereedschap. Nou heb ik hier op 19 februari geschreven dat ik niet zou weten wat ik met een Workmate aan zou moeten. Dat was natuurlijk maar gedeeltelijk waar. Ik ben wel onhandig, maar zo onhandig nou ook weer niet! Dus toen ik in die Intratuin een WM825 zag staan voor €45, heb ik 'm direct meegenomen. Er moet namelijk een cd-kast in elkaar gehorkt worden binnenkort en dan zal hij goed van pas komen.

Geen opmerkingen: