dinsdag 24 april 2007

Einde oefening

Vandaag heb ik opgezegd bij Vitae. Waarom? Waar het op neer komt is dat ik van mening ben dat ik zowel voor het werk als voor de organisatie ongeschikt ben. Vooral mis ik vaste collega's om mij heen. Leuke mensen die het leuk vinden om je weer te zien 's morgens. Als interimmer sta je alleen binnen een organisatie. Je hoort er bij, maar eigenlijk ook niet echt. En dat is een rot gevoel.

In januari heb ik een enquete ingevuld over het werken bij Vitae. Bij een open vraag of je het werk dat je doet leuk vind heb ik geantwoord "ik ben nog nooit zo ongelukkig in mijn werk geweest als nu". Toen ik dat terug las ben ik van mezelf geschrokken. Als dat zo was, wat deed ik er dan nog?

Vervolgens ben ik gaan zoeken, veel sollicitaties afgewerkt, maar uiteindelijk werd ik door een oud-collega gevraagd om bij haar in het bedrijf te komen werken. Ze zei letterlijk "ik wil dat jij hier komt werken" en dat was heel prettig om te horen.
Wordt vervolgd...

PS: Voor de vaste lezers, dit was het "grote verhaal" van een paar weken geleden.

Geen opmerkingen: