maandag 23 april 2007

The following takes place between 6PM and 7PM

Sinds afgelopen seizoen ben ik behoorlijk verslaafd geraakt aan de serie 24. Voor diegenen die het nog nooit gezien hebben, het gaat over geheim agent Jack Bauer die 24 uur de tijd krijgt om een terroristische dreiging op te lossen. Iedere aflevering is gelijk aan 1 uur in die 24 uur. Tot nu toe heb ik seizoen 6 en 2 helemaal gezien en nu ben ik bezig met seizoen 1. Het is verslavend, tenminste, bij mij. Geri vind het saai en valt elke keer in slaap als ik de dvd start. Hoe dat kan snap ik niet, want tot nu toe heb ik ontvoeringen, gevechten, achtervolgingen, wapengevechten, explosies en een ontploffende atoombom gezien.

Het mooiste vind ik dat ik de videotheek in Heiloo ervan heb weten te overtuigen dat ze de serie aan moeten schaffen. Elke keer dat ik er kwam heb ik gevraagd wanneer ze 'm in het assortiment op zouden nemen en nou kwam ik met Pasen in de winkel en toen stond hij er zomaar! Meteen de eerste 2 dvd's van seizoen 1 meegenomen en ik wacht nu totdat iemand dvd 5 terug komt brengen, dan kan ik weer verder waar ik gebleven ben.

Geen opmerkingen: