maandag 19 februari 2007

Klus-maar-raak

Ik kan niet klussen. Heb er ook geen enkel gevoel voor. Sterker nog: alles wat ik in elkaar klus hangt in no-time op half elf. Met de verhuizing heb ik, met veel gevloek en getier, in onze slaapkamer twee "gordijn-open-houders" (geen idee hoe die dingen echt heten) in de muur geschroefd. De ene hangt nu alweer op half elf, de andere heeft Geri vast geschroefd en hangt nog even fier als twee maanden geleden.

Nu kwam mijn broer Jaap met de tip dat de Fixet een Workmate in de aanbieding heeft voor weinig. Toevallig was ik gisteren in de bouwmarkt om een gloeilampje te scoren, dat kan ik net-een gloeilampje indraaien, en heb ik wel even staan kijken bij de Workmates. En vroeg mij af wat ik er mee aan zou moeten. Als ik het weet, laat ik het hier ook weten!

Trouwens, waarom hebben die bouwmarkten altijd van die nerdy namen? Praxis, Gamma, Fixet, als je niet beter wist zou je eerder denken aan geslachtsziekten dan aan bouwmarkten.

Geen opmerkingen: