woensdag 14 februari 2007

Wat ik niet/wel ga bespreken

Vandaag ga ik het niet hebben over Valentijnsdag. Dat vind je leuk, of niet. Daar zit volgens mij niets tussen. Ik zou er liever ook niet aan doen, maar Geri vindt het zo leuk...nou vooruit dan maar! (klinkt ook niet echt van harte, ik weet het)

Ik ga het niet hebben over mijn nieuwe lidmaatschap op de site Hyves.nl en dat ik het apart vind dat ik zo veel vrouwen in mijn hyve heb, terwijl ik helemaal niet zoveel vriendinnen heb.

Ik ga het ook niet hebben over hoe geweldig de Mac is, want die verhalen kennen jullie nu zo langzamerhand wel! Maar het is wel echt waar ;-) .

Nee, ik ga het hebben over de show van morgen. Vaste lezers van dit blog kunnen zich vast nog wel de hitserie "Album Top 101" herinneren. Vanaf morgen is die nl ook te beluisteren. We beginnen morgen met een 2 uur durende show waarin de highlights uit de Top 101 voorbij komen. En vanaf volgende week is er elke week een item waarin één van de platen behandeld wordt. De volledige lijst is mee te lezen op de Tracks site en morgen dus te beluisteren op Radio 80 via rtv80.nl en radio.nl of via de ether.

Geen opmerkingen: