zondag 4 februari 2007

De pot verwijt de ketel...

Om even terug te komen op het verhaal van een paar dagen terug, gisterochtend om 9.30 uur "sharp" stond de koper van onze diatafel voor de deur. Bleek dat hij die ochtend niet helemaal uit de achterhoek was gekomen, maar van zijn logeeradres in Alkmaar. Dat valt dan nog wel weer mee.

Trouwens, ik moet zelf niet te hard over anderen roepen, want zelf ben ik geen haar beter! Afgelopen donderdagavond had ik via Ebay MS Office voor de Mac gekocht. Een koopje, want in de winkel was hij zeker €70 duurder geweest. Het enige probleem was echter dat Geri dit weekend de Mac wilde gebruiken i.c.m. Office en de printer. Als ik dan op de post had moeten wachten was er een grote kans geweest dat we het niet op tijd in huis hadden gehad. Dus heb ik vrijdag een middag vrij genomen (was uiteraard erg prettig om even niet op kantoor te hoeven zijn!) en ben ik heen en weer naar Drachten gereden. Moest ik nog aardig doorhalen, want om 16.00 uur moest ik weer terug zijn voor een training van Vitae.
Met rokende banden kwam ik maar net 10 minuutjes te laat.

Geen opmerkingen: