woensdag 6 oktober 2010

Stem

Stemmen kunnen me enorm boeien. Als kind dacht ik bijvoorbeeld dat Frits Spits een vreselijk grote man moest zijn, want bij zo'n grote stem moest wel een grote man horen. Wat een deceptie toen ik voor het eerst een foto van Frits zag.

Eerder had ik het over de stem van de Kruidvat reclame. Dat ik mij zo ergerde aan het brulboei-gehalte van de dame die die reclame in had gesproken. Zit ik vanochtend naar de radio te luisteren en ineens valt het me op: in de nieuwe VW radioreclame zit volgens mij dezelfde dame. En dan spreekt ze ineens wel op normale toon. Ze kan het dus wel!

Speciaal voor dit log ben ik op zoek gegaan naar wie de stem van Kruidvat is. Klik op bovenstaande foto en je weet het! Vanaf nu luister ik met veel liefde naar de Kruidvat reclame.

Weet je trouwens niet hoe ze heet? Kijk dan eens hier.

Geen opmerkingen: