maandag 4 oktober 2010

Listen To The Radio

Aanvullend op dit stukje van Eric, even een update over de gebeurtenissen in radioland. Wat te denken bijvoorbeeld van de overstap van Ruud de Wild van Q naar 538? Zo langzamerhand kunnen we Ruud beter Heintje de Wild kunnen gaan noemen, want dit is al de derde keer dat Ruud "met veel zin" bij 538 aan het werk gaat. Opvallend is ook dat elke keer als Ruud een lange vakantie neemt, hij bij terugkeer naar een ander radiostation gaat (om dan uiteindelijk weer bij 538 terug te keren). Maar goed, Ruud heeft dit keer wel zijn contract uitgediend en begint vanmiddag weer bij 538 in de middag.
Ik geef het 2,5 jaar, dan zit hij wel weer op een andere zender.

Dan is er de overstap van Frank Dane van 538 naar 3FM (inmiddels al wat ouder nieuws). Hij presenteert voor BNN het programma Ontzettend Dikke Ochtend Frank, waarbij ik het zelf enorm raar vind dat je voor het woord "l*l" je eigen naam vervangt  in de term ODOL. Maar dit zal aan mij liggen.
Hij doet het programma nu een paar weken en ik moet zeggen, een aanwinst voor 3FM!

En dan tot slot Jensen. Tja, wat kan ik daar nou voor zinnigs over zeggen? Er draait nu een reclame op tv waarbij een man als een zombie op kantoor komt. Blijkt dat hij geshockeerd is nadat hij Jensen gehoord heeft op Veronica. Kort gezegd, als ik als een zombie rond wil lopen moet ik Jensen luisteren 's morgens. Dat wil ik niet, dus luister ik niet. Simpel hè.

16:44 uur: UPDATE
Op de vraag van Jelte waarom hij bij 538 was weggegaan antwoordde Ruud: "Ik was ziek. Ik had q-koorts."

Geen opmerkingen: