maandag 18 oktober 2010

iPad

KPN gaat ook de iPhone voeren! Wat een vreugde, kan ik eindelijk overstappen naar de iPhone4 zonder dat ik overgeleverd ben aan de grillen van T-Mobile. Het mooiste zou zijn als ik over kan stappen en dat ik dan ook een cadeau krijg. Zoals de iPad die mijn collega laatst kreeg bij haar abonnement.

Volgens mij hebben we allemaal dat soort mensen in onze directe omgeving. Die nog een mobiel hebben uit 1998, meestal een Nokia, en die daar ook helemaal gelukkig mee zijn. Zo ook mijn collega. Zij had nog een abonnement uit 1998 + dito toestel, maar moest nu wel wat anders omdat haar 6310 kuren begon te vertonen. Dus maar eens binnengelopen bij een belwinkel. Die hadden een aanbieding waarbij haar maandelijkse abonnement verlaagd werd, ze gratis een nieuw toestel kreeg en een iPad voor €100. En ach, ze ging toch op vakantie en dan leek haar een e-reader wel makkelijk. Liever had ze die van Amazon gehad, maar ja, als je er eentje voor €100 kan kopen, doe je niet moeilijk. Bovendien had ik aangeboden om de iPad na haar vakantie over te nemen voor dat bedrag, dan kon ze na de vakantie tenminste echt iets moois kopen. Dacht ze.
Want ze kwam terug van 2 weken CuraƧao en was laaiend enthousiast over de iPad. "Wat een leuk apparaat!", jubelde ze. En dat voor iemand die nog een pc uit 1999 heeft!

Geen opmerkingen: