woensdag 13 februari 2008

Say cheese!

Afgelopen maandag ben ik voor mijn tweede afspraak naar de tandarts geweest. Weer boren, vullen, nog meer boren, sleuren, polijsten, hakken en breken, sloophamers erin, etc, etc. Maar nu mag het resultaat er ook zijn: ik heb weer witte tanden!

In 2006 heb ik 3 maanden voor Reaal in Alkmaar gewerkt. De koffieautomaten daar waren een ware aanslag, letterlijk en figuurlijk, op mijn toen nog witte tanden. Na 3 maanden had ik donkere vlekken op mijn tanden die er zelfs met het meest aggressieve poetsmiddel nog niet afkwamen. Anderhalf jaar na dato ben ik eindelijk verlost van het residu van de sluitpost op de begroting van Reaal.

Afgelopen weekend kwam ik zeer toevallig een oud-collega van Reaal tegen bij de bakker. En inderdaad, ook zijn gebit zat onder de donkere vlekken. Vanaf nu weet je het dus: donkere vlekken op de tanden, woonachtig in de omgeving van Alkmaar of Utrecht? Tien tegen één dat deze persoon bij Reaal werkt.

Geen opmerkingen: