zondag 12 november 2006

Laat ze maar komen

Morgenochtend om 7 uur staan, als het goed is, de verhuizers voor de deur met onze spulletjes. We zijn vreselijk benieuwd hoe alles uit die container gaat komen... Ik hou jullie op de hoogte.

De afgelopen dagen zijn we druk bezig geweest met het overhevelen van onze spullen van ons tijdelijk adres bij mijn ouders naar ons nieuwe huis. Dat waren dus vooral kleren, planten, computers en een tv'tje. En ons bed.
Gisteren heb ik, nadat ik 's morgens een aanhangwagen gehuurd had, de matrassen en de boxsprings verhuisd met mijn vader. Dat was nog best wel effe een zware klus! Vooral zwaar. Hoe gek het ook klinkt, maar naar beneden bij mijn ouders was moeilijker dan om ze hier naar boven te sjouwen. We liepen zó naar boven!
Toen de bedden stonden zijn we naar Alkmaar gereden om onze nieuwe eettafel op te halen, wat ook van een leien dakje ging.

In de middag zijn we nog naar Den Haag gereden voor Geri's cursus. Gelukkig waren we wel op tijd terug om de verhuizing te vervolmaken, door de kleine dingetjes bij elkaar te pakken en alle planten in de aanhangwagen te plaatsen. Ook weer zoiets. Als je al die plantjes bij elkaar ziet denk je dat het niet zo veel is, maar het was bij elkaar toch een hele aanhanger van 2m50 lang vol!

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan en een beetje opgeruimd. En gedoucht onder de eigen douche... oh, wat lekker...

Maar morgen gaat het gebeuren, dat wordt morgenavond hopelijk weer genieten van onze eigen bank. Nog één nachtje slapen...

Geen opmerkingen: