maandag 6 november 2006

Klusser-de-klus

Vandaag kreeg ik een e-mail van Eric met de vraag hoe het staat met het klussen aan ons huis. In één woord: Goed! Afgelopen week heb ik al melding gemaakt van hoe lastig het is om vloerbedekking met foam te verwijderen van de trappen. Welnu, het is me gelukt! Gedurende de week had ik de trap naar zolder al foam-vrij gemaakt, gisteren heb ik de trap naar de eerste verdieping ontdoen van dat nare foam. Uiteraard zat het hele huis weer onder het stof, maar Geri heeft het hele huis vandaag weer spic en span gekregen.

De afgelopen week hebben we ook besteed aan het zoeken naar lampen, een queeste is het geworden! Uiteindelijk hebben we voor de hal iets gevonden, maar we zoeken nog verder! We zoeken nog mooie lampen voor de slaapkamers en da’s moeilijk zat. Wat we wel hebben gevonden is een eettafel. Aanstaande zaterdag kunnen we ‘m ophalen.

Tot slot even het tijdschema voor de aankomende week:

Dinsdag: Stucadoor
Donderdag: Vloerbedekking
Zaterdag: Verhuizen van de spullen van pa & ma naar Het Vierkant
Maandag: Verhuizer brengt de container met onze spullen

Geen opmerkingen: