dinsdag 12 augustus 2008

Spaces

Dit blog ben ik ooit begonnen op Microsofts Spaces. Na ongeveer een maand liep ik tegen een erg merkwaardig probleem aan. Ik kon namelijk geen foto's meer uploaden vanaf mijn computer thuis. Dat in combinatie met het feit dat ik toen helemaal klaar was met Microsoft's Windhoos, besloot ik om over te stappen naar Blogger (van Google). Ook niet altijd ideaal, maar al vele malen beter dan Spaces.
In de loop der jaren heb ik regelmatig tegen Marcel Bak gezegd dat hij ook over zou moeten stappen. Hoeft dan niet naar Blogger, maar hang Spaces aan de wilgen! Niet luisteren, hè, die Bak. Nu is hij al bijna een maand in een strijd gewikkeld met Microsoft omdat hij iets op zijn Space gezet zou hebben dat niet door de beugel kon volgens dat bedrijf. "Ik weet van niets", aldus Marcel. Voorlopig staat het scherm op zwart, maar zijn fans wil hij wel laten weten dat hij werkt aan een comeback. Als er meer informatie is, laat ik het hier weten.

Geen opmerkingen: