dinsdag 19 september 2006

We're back!

Gisterochtend zijn we weer terug gekomen in Nederland na onze vakantie op de Dominicaanse Republiek.

Voordat ik doorga over de vakantie, eerst even een dienstmededeling: Ik werk per 1/9/2006 niet meer bij Reaal en de mail die ik daar ontvang wordt mij niet doorgestuurd. Mail me dus ook niet meer op dit mailadres!

Maar goed, hier volgt eerst een foto-impressie van ons bezoek aan Disneyland Parijs. Trouwens, de naam "Euro Disney" was in eerste instantie toch niet zo slecht bedacht, want wat is alles daar duur! 2 hamburgers met drinken: 15 euro! Niet normaal.
Maar het was wel erg leuk, kijk hieronder maar.


Mickey!!!

Student-Mickey

Zonnestraaltje als Grumpy

Geri alleen in de spaceshuttle "oh, wat eng!"

Ik met een bijrolletje in Finding Nemo

"We kunnen harder!"

Geen opmerkingen: