dinsdag 26 september 2006

Werken, werken

Sinds vorige week woensdag ben ik alweer aan het werk. Het was best wel een kater om direct na je vakantie aan een nieuwe opdracht te moeten beginnen, want je hoofd staat er dan nog niet echt naar. Gelukkig is het bij "den Pruus", oftewel de Duitser in het Limburgs, nog vrij kalm, dat scheelde met weer in het ritme komen.

Bij den Pruus weten ze wel van werken! Er wordt daar nauwelijks de tijd genomen voor een praatje, laat staan dat ik maar iets op internet kan doen. Daarom wordt dit blog ook weer een beetje verwaarloosd, want bij Reaal had ik genoeg tijd om stukjes te schrijven. Nu niet meer.

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Ford-dealer geweest in Alkmaar. Ford claimt namelijk dat je je Ipod heel gemakkelijk aan kan sluiten op je autoradio. En wat denk je? Het is ook nog zo! Ze hoeven alleen maar een kabeltje aan je autoradio te verbinden en dan krijg je een plug in je dashboard. Ipod eraan, druk op de AUX-knop en klaar! Ipod over de autospeakers.
Nou was er wel één probleem: ik heb geen Ipod. Maar wat ik wel heb is een Palm en die claimen dat je daar ook mp3's op af kan spelen. En wat denk je? Het kan ook nog.
Met de dag word ik verliefder op mijn palm!

Geen opmerkingen: