maandag 23 maart 2009

TV

Afgelopen zaterdag waren we op visite bij oud-collega Nita en haar gezin. Normaal gesproken vind ik het nooit zo gezellig als mensen hun tv aan laten staan als ze bezoek hebben, maar bij Nita vind ik het eigenlijk nooit zo'n probleem. Het is wel wat lastiger praten, maar op de een of andere manier vlecht de tv zich dan door een gesprek heen en komt het allemaal wel goed.
Nita had een nieuwe tv gekocht. Zo'n heeeeeeele grote Philips Ambilight LCD tv. Erg gaaf, zo'n groot beeld, toch kan ik me nooit aan de indruk onttrekken dat mijn ouwe trouwe dikke beeldbuis een scherper beeld heeft dan een lcd- of plasma-tv. Misschien komt dat ook wel doordat het signaal van de kabel niet aan lijkt te sluiten op zo'n tv. Want toen we even naar een dvd'tje keken was het beeld veel mooier.
Het zal nog even duren, maar die tv die komt er nog wel een keer! Vanaf nu maar eens de reclames in de gaten houden.

Geen opmerkingen: