dinsdag 10 juli 2007

OV - oh nee

Aanstaande donderdag is er geen uitzending van Tracks. Ik heb geen auto meer, mijn ouders zijn met de auto vertrokken naar het zuiden des lands, er is niemand die voor mijn chauffeur kan spelen (want op vakantie, afspraken elders, cavia ligt op apegapen, etc) en met het openbaar vervoer is het mijl op zeven. De heenweg met het openbaar vervoer is nog niet eens zo'n ramp, ik doe er dan "slechts" 35 minuten over. Let wel, dit is een afstand van 7 kilometer.
Maar terug is het een regelrechte ramp. De eerste bus die ik kan pakken uit Egmond is om 22:50 uur en dan ben ik uiteindelijk om 23:45 uur thuis! Als ik ga lopen ben ik sneller!

Inderdaad, ik kan ook met de fiets. Maar de weersvoorspelling is dramatisch voor donderdag. Dan maar een weekje overslaan.

Geen opmerkingen: