vrijdag 20 juli 2007

Is het alweer zo lang geleden?

Tja, het is inderdaad alweer 7 dagen geleden dat ik op dit log schreef. Schande! En dat terwijl er zo veel gebeurd is.
* Mijn broer was jarig (op de 11e) en bereikte de respectabele leeftijd van 39 jaren, groot feest natuurlijk. Jammer alleen dat hij op vakantie was.
* Tracks was er niet en in plaats daarvan "mocht" ik met een klant gaan eten in een veel te warm Mexicaans restaurant in Amsterdam. Ik had 10x liever in de airconditioned studio in Egmond gezeten.
* Afgelopen zaterdag waren we uitgenodigd voor een Bak-Be-Que bij Marcel Bak. Het was erg lekker, erg gezellig en absoluut voor herhaling vatbaar. Even voor de mensen die het niet weten, leg nooit marshmallows op de BBQ. Je moet ze iets boven het rooster vasthouden, bij voorkeur geprikt op een satehprikker.
* Maandag regende het verschrikkelijk bij ons. Ik heb wel eens eerder geschreven over de regen die viel alsof de douche aanstond, maar dat was nix vergeleken bij afgelopen maandag. In 5 minuten viel er toch al gauw 2cm water! Zou het dan toch waar zijn? "Het regent steeds vaker en steeds harder".
* Gisteren had ik een gast aan tafel in de show. Chris Janssen is de zoon van een oud-collega en ik had hem uitgenodigd om eens in een "echte" studio te komen kijken. Volgens mij was hij wel onder de indruk en ik denk dat zijn ouders er een probleem bij hebben: voor radio-dj hoef je namelijk niet verder te leren. Een afgeronde basisschool is méér dan voldoende!

Geen opmerkingen: