dinsdag 12 juni 2007

Gallery

Zo heel af en toe bekruipt mij het gevoel dat ik wèl muziek kan maken en struin ik het internet af op zoek naar een apparaat waarmee ik kan bewijzen dat ik toch echt wel een hit kan schrijven. Uiteraard bestaat dat apparaat niet, want wat ik nodig heb is geen muziekinstrument maar een wonder. Desalniettemin is het wel leuk om naar al die drumcomputers en synthesizers te kijken en mijn (kinderlijke) fascinatie voor knopjes te voeden.
Eén van de leukste sites om dan op weg te dromen is die van The Music House in Utrecht. Maar niet alleen vanwege de foto's van de apparatuur. Nee, daar staan een stel slimme verkopers! Ze zitten aan de Oude Gracht en daar lopen blijkbaar nogal eens wat mooie dames voorbij en die weten ze dan te strikken om als model te fungeren van "vintage synths". De vraag is alleen wat is belangrijker, de dame of de apparatuur? Als ik kijk naar de foto van de 11e dame heb ik zo mijn twijfels... ;-)

Geen opmerkingen: