woensdag 28 maart 2007

Watskeburt

Voor al diegenen die dachten "wat is er gebeurt? waarom komt er niets nieuws meer?" heb ik nieuws:
Dit weblog was even met vakantie. Iedereen die zoiets ooit heeft bijgehouden weet dat het af en toe nogal moeilijk kan zijn om steeds weer met wat nieuws op de proppen te komen. Letterlijk al 3 keer eerder heb ik een verhaal geschreven over writer's block, om terwijl dat ik bezig was met dat verhaal ineens inspiratie te krijgen voor een nieuw verhaaltje. En hopla! Weg was het writer's block weer. Maar dit keer is het eigenlijk geen writer's block omdat ik even geen verhalen weet, dit keer is het anders. Wat ik namelijk echt wil schrijven kan ik nu niet op het net plaatsen, omdat de tijd er niet rijp voor is. Dat komt wel, over ongeveer een maand. Tot die tijd moet ik mijn mond dicht houden en worden mijn verhalen geblokkeerd door 1 groot verhaal.

En nee, er is niemand zwanger... :-)

Geen opmerkingen: